** شما میتوانید سوژه های خبری، گزارشات محلی، مقالات و دلنوشته های خود را از طریق فرم "تماس با ما" و یا ایمیل news@titre1.ir با ما در میان بگذارید.. طرح سوژه از شما، پیگیری از تیتر1 **       
اخبار برگزیده
کد خبر: ۱۷۵۸۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳
برای سال‌هاست که بخش بزرگی از جمعیت ایران به عنوان مخاطب بازی‌های ویدئویی شناخته می‌شوند، اما بخش اکثریت آن‌ها رویکردی را دنبال می‌کنند که طی آن هزینه‌ای را در ابتدا برای خرید بازی پرداخت کرده و ادامه به تجربه آن می‌پردازند. در بازار امروز که آثار رایگان یا فریمیوم از اهمیت بالایی برخودار هستند، توسعه‌دهندگان مجبور هستند مخاطب‌های جدیدی را پیدا کنند که گرفتار خرید سنتی نیستند و می‌توانند هزینه مورد نظر خود را در فضای آثار رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای صورت دهند.
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
logo
نظرسنجی
مطالبه شما از منتخبان مجلس یازدهم در البرز چیست؟
جلوگیری از انتصابات غیر بومی
اشتغال جوانان
مبارزه با مفاسد اقتصادی
همه موارد